per Sofia Moya
Actualment
Habilitats comunicatives modul multimodal (11904004, 11274004) .1r curs, Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària; als campus de Sescelades i Baix Penedès de la Universitat Rovira i Virgili. Aquesta assignatura té com a objectius desenvolupar aspectes que fan referència a les habilitats i estratègies de comunicació, als processos d’interacció i comunicació educativa, a les habilitats comunicatives aplicades a l'acció tutorial i la gestió de conflictes al centre educatiu, a l'anàlisi educatiu dels mass media i a l'alfabetització multimodal.
Disseny i desenvolupament de projectes mitjançant les TIC (11214209) .4t curs, Grau de Pedagogia; campus Sescelades i Baix Penedès de la Universitat Rovira i Virgili. Aquesta assignatura té com a objectius explorar de forma pràctica les potencialitats de les Tecnologies de la Informació i la comunicació per al disseny i la creació de projectes. Tenint com punt de referència el perfil professional del pedagog/a, s’ abordaran des de diferents perspectives aspectes com el disseny didàctic en entorns tecnològics, les noves metodologies a utilitzar en entorns virtuals de formació, la gestió de la qualitat en els processos d’aprenentatge virtual, i el desenvolupament d’entorns i de materials multimèdia per a la formació. També es farà èmfasi en l’ empredenuria en relació amb els projectes TIC.
Direcció estratègica, 五邑大学 Wuyi University, Jiangmen, Xina 2016-2018
Organització empresarial ,五邑大学 Wuyi University, Jiangmen, Xina 2016-2018
Finances, MBA Eada, Cursos 2005-2011
Comptabilitat, Màster en finances Eada 2005-2011
TFM, MBA, Master in Marketing, Maseter in Finance; Eada 2005-2011
Participació Projecte d'innovació docent titulat: Creació multimèdia per al desenvolupament de la identitat professional crítica coordinat per la Dra. Janaina Minelli de Oliveira.
El projecte pertany al departament de Pedagogia/Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. És un projecte de dos anys de durada i va ser aprovat al mes de Març de 2020
Els principals objectius del projecte són:
- Donar suport al desenvolupament de la identitat professional crítica a través de la creació de diaris multimèdia (journaling)
- Fomentar l'ús de les TIC com a eina de creixement personal i professional
- Adaptar una eina existent per a aquests propòsits
Els meus rols durant el projecte són en les tres fases: disseny, desenvolupament i avaluació
Publicacions
Moya, S., & Camacho, M. (2018). Planning to Implement Change: Strategic Pillars to Lead Mobile Learning in the Secondary School Environment. Proceedings of Conference: International Conference on Open and Innovative Education At: Hong Kong (pp. 205-221). Retrieve from https://bit.ly/2keIkF8
Moya, S., & Camacho, M. (2020). A taxonomy of Mobile Learning based on Systematic Review. International Journal of Mobile Learning and Organization, 14(4), 425–455. https://doi.org/10.1504/IJMLO.2020.10030686
Moya, S., & Camacho, M. (2019). What factors matter most for mobile learning adoption? Proceedings of Conference: 15th International Conference on Mobile Learning 2019 At: Utrecht (pp. 27-34). https://doi.org/doi: 10.33965/ml2019_201903L004
Moya, S., & Camacho, M. (2020). Identifying the key success factors for the adoption of mobile learning. Journal of technology, knowledge and learning. In progress
Moya, S., & Camacho, M. (2020). A Framework for mobile learning adoption and sustainable development. Journal of technology, knowledge and learning. In progress
Moya, S., Camacho, M. & Palau, R. Cuadro de mando para la adopción y seguimiento del mobile learning en educación. VI congreso internacional EDO 2020 At Barcelona. Accepted
Moya, S., & Camacho, M. Design principles of mobile learning frameworks. International journal of mobile and blended learning. In progress
Moya, S., & Camacho, M. Características, funcionalidades y beneficios pedagógicos de m-learning: revisión sistemática de la literatura. Revista de Investigación Educativa. Submitted
Moya, S., & Camacho, M. Cuadro de mando para la evaluación y seguimiento en la adopción de mobile learning. Revista electrónica de investigación y evaluación educativa. Submitted
Moya, S., & Camacho, M. . Percepciones de los docentes sobre la adopción de mobile learning. EDUCATEC 2020 Murcia. Accepted
Presentacions Congressos
Moya, S., & Camacho, M. (2017). Planning to implement change, strategic pillars for leading mobile learning in secondary school’s environments. In IV Seminario Intrauniversitario de la Investigación en Tecnología Educativa, SiiTE 2017. Universitat Rovira i Virgili.Tarragona, Spain.
Moya, S., & Camacho, M. (2018). Planning to implement change: strategic pillars to lead mobile learning. In International Congress for School Effectiveness and Improvement, ICSEI 2018. Singapore.
Moya, S., & Camacho, M. (2018). Designing a strategic management framework for adoption and sustainable use of mobile learning in secondary schools.In V Seminario Intrauniversitario de la Investigación en Tecnología Educativa, SiiTE 2018, Murcia, Spain.
Moya, S., & Camacho, M. (2018). What factors matter most for secondary schools succeed in Mobile learning. In European Educational Research Association ECER 2018, Bolzano, Italy.
Moya, S., & Camacho, M. (2018). Planning to implement change: strategic pillars to lead mobile learning. In Ediciones de la Universidad de Lleida Asociación EDUTEC 2018, Lleida, Spain.
Moya, S., & Camacho, M. (2018). Planning to implement change: strategic pillars to lead mobile learning. Conference: International Conference on Open and Innovative Education At: Hong Kong