per Sofia Moya

Departament de Pedagogia, Universitat Rovira i Virgili. Tarragona

   ResearchGate

 

 

 

Tinc una àmplia experiència internacional en gestió estratègica. Vaig treballar com CEO de la Unitat de Negocis de Futbol Club Barcelona a Nike durant 11 anys. Anteriorment vaig treballar com a CFO regional a Nike Iberia durant cinc anys i auditora a KPMG. Crec profundament en la formació contínua que no he deixat de fer durant tota la meva carrera professional: llicenciat en Administració d’Empreses i MBA a la Universitat d’ESADE, Barcelona; Màster en Comunitat Europea per la Universitat Bocconi de Milà; Màster executiu de l’IESE Business School i Negociation Boot Camp a la London Business School, Màster en E-learning per la Universitat Oberta de Catalunya i doctora en tecnologia educativa per la URV. La meva experiència en educació comença de professora associada de finances a l’EADA  Business School durant 11 anys; professora associada de gestió estratègica,i comportaments organitzatius a la Universitat de Wuyi, Jiangmen, Xina i  actualment professora acreditada per l'AQU, associada a la Universitat Rovira i Virgili al departament d'educació. Els meus interessos de recerca estan en el camp de mobile learning.  Els m meus companys i alumnes em coneixen com una persona molt organitzada, comunicativa i avqui li agrada terballar en projectes socials en equip.

 

Actualment

Habilitats comunicatives modul multimodal (11904004, 11274004) .1r curs, Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària; als campus de Sescelades i Baix Penedès de la Universitat Rovira i Virgili. Aquesta assignatura té com a objectius desenvolupar aspectes que fan referència a les habilitats i estratègies de comunicació, als processos d’interacció i comunicació educativa, a les habilitats comunicatives aplicades a l'acció tutorial i la gestió de conflictes al centre educatiu, a l'anàlisi educatiu dels mass media i a l'alfabetització multimodal.

Disseny i desenvolupament de projectes mitjançant les TIC (11214209) .4t curs, Grau de Pedagogia; campus Sescelades i Baix Penedès de la Universitat Rovira i Virgili. Aquesta assignatura té com a objectius explorar de forma pràctica les potencialitats de les Tecnologies de la Informació i la comunicació per al disseny i la creació de projectes. Tenint com punt de referència el perfil professional del pedagog/a, s’ abordaran des de diferents perspectives aspectes com el disseny didàctic en entorns tecnològics, les noves metodologies a utilitzar en entorns virtuals de formació, la gestió de la qualitat en els processos d’aprenentatge virtual, i el desenvolupament d’entorns i de materials multimèdia per a la formació. També es farà èmfasi en l’ empredenuria en relació amb els projectes TIC.


 

Docència anterior

Direcció estratègica, 五邑大学  Wuyi University, Jiangmen, Xina 2016-2018

Organització empresarial ,五邑大学  Wuyi University, Jiangmen, Xina 2016-2018           

Finances,  MBA Eada, Cursos 2005-2011                                                   

Comptabilitat,  Màster en finances Eada 2005-2011                                                 

TFM, MBA, Master in Marketing, Maseter in Finance; Eada 2005-2011

 

 

Participació Projecte d'innovació docent titulat: Creació multimèdia per al desenvolupament de la identitat professional crítica coordinat per la Dra. Janaina Minelli de Oliveira.

El projecte pertany al departament de Pedagogia/Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. És un projecte de dos anys de durada i va ser aprovat al mes de Març de 2020

Els principals objectius del projecte són:

  • Donar suport al desenvolupament de la identitat professional crítica a través de la creació de diaris multimèdia (journaling)
  •  Fomentar l'ús de les TIC com a eina de creixement personal i professional
  •  Adaptar una eina existent per a aquests propòsits

Els meus rols durant el projecte són en les tres fases: disseny, desenvolupament i avaluació

 

Publicacions

Moya, S., & Camacho, M. (2018). Planning to Implement Change: Strategic Pillars to Lead Mobile Learning in the Secondary School Environment. Proceedings of Conference: International Conference on Open and Innovative Education At: Hong Kong (pp. 205-221). Retrieve from https://bit.ly/2keIkF8

Moya, S., & Camacho, M. (2020). A taxonomy of Mobile Learning based on Systematic Review. International Journal of Mobile Learning and Organization, 14(4), 425–455. https://doi.org/10.1504/IJMLO.2020.10030686

Moya, S., & Camacho, M. (2019). What factors matter most for mobile learning adoption? Proceedings of Conference: 15th International Conference on Mobile Learning 2019 At: Utrecht (pp. 27-34). https://doi.org/doi: 10.33965/ml2019_201903L004

Moya, S., & Camacho, M. (2020). Identifying the key success factors for the adoption of mobile learning. Journal of technology, knowledge and learning. In progress

Moya, S., & Camacho, M. (2020). A Framework for mobile learning adoption and sustainable development. Journal of technology, knowledge and learning. In progress

Moya, S., Camacho, M. & Palau, R. Cuadro de mando para la adopción y seguimiento del mobile learning en educación. VI congreso internacional EDO 2020 At Barcelona. Accepted

Moya, S., & Camacho, M. Design principles of mobile learning frameworks. International journal of mobile and blended learning. In progress

Moya, S., & Camacho, M. Características, funcionalidades y beneficios pedagógicos de m-learning: revisión sistemática de la literatura. Revista de Investigación Educativa. Submitted

Moya, S., & Camacho, M. Cuadro de mando para la evaluación y seguimiento en la adopción de mobile learning. Revista electrónica de investigación y evaluación educativa. Submitted

Moya, S., & Camacho, M. . Percepciones de los docentes sobre la adopción de mobile learning. EDUCATEC 2020 Murcia. Accepted

Presentacions Congressos

Moya, S., & Camacho, M. (2017). Planning to implement change, strategic pillars for leading mobile learning in secondary school’s environments. In IV Seminario Intrauniversitario de la Investigación en Tecnología Educativa, SiiTE 2017. Universitat Rovira i Virgili.Tarragona, Spain.

Moya, S., & Camacho, M. (2018). Planning to implement change: strategic pillars to lead mobile learning. In International Congress for School Effectiveness and Improvement, ICSEI 2018. Singapore.

Moya, S., & Camacho, M. (2018). Designing a strategic management framework for adoption and sustainable use of mobile learning in secondary schools.In V Seminario Intrauniversitario de la Investigación en Tecnología Educativa, SiiTE 2018, Murcia, Spain.

Moya, S., & Camacho, M. (2018). What factors matter most for secondary schools succeed in Mobile learning. In European Educational Research Association ECER 2018, Bolzano, Italy.

Moya, S., & Camacho, M. (2018). Planning to implement change: strategic pillars to lead mobile learning. In Ediciones de la Universidad de Lleida Asociación EDUTEC 2018, Lleida, Spain.

Moya, S., & Camacho, M. (2018). Planning to implement change: strategic pillars to lead mobile learning. Conference: International Conference on Open and Innovative Education At: Hong Kong

Qualificació Adjunts
1
1
1
1
1
1
1
Cum Laude
0
Posició Adjunts
Auditora: KPMG, Barcelona
09/1991 - 12/1994
A l'oficina de Barcelona treballs d'auditoria en el sector gran consum, clients destacats: PepsiCo
0
Empresa dedicada a la distribució de begudes, analista financera de la distribuidora i producció Caves MasTinell
0
Directora financera per Espanya i Portugal per Nike Ibèria. Durant el per iode l'empresa va créixer un 32% arribant a una facturació de 500 milions. Gestió d'equips de cobraments, comptabilitat i control de gestió, 30 persones
0
Iniciació i desenvolupament del negoci de marxandatge del Futbol Club Barcelona per Nike, assolint una facturació global de 250 milions i gestionant un equip de 200 persones.
0
Professora associada finances, tutora TFM i conferenciant als programes de MBA, Màster de màrqueting, Màster de gestió i Màster de finances
0
Professora CLIL (Angès) i Cicles formatius, coordinadora cicles
0
Professora associada strategic management i organizational behaviour (anglès)
0
Professora secundaria cicles formatius administració d'empreses. Funcionaria
0
Professora associada Habilitats comunicatives mòdul multimodal i Disseny i desenvolupament de projectes mitjançant les TIC
0